نایلون بسته بندی صنعتی

طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی

به جرات می‌توان گفت که بزرگترین زمینه مصرف نایلون امروزه، صنعت بسته بندی است. بسته بندی مناسب محصولات در صنایع مختلف نظیر خوراک، پوشاک و کالای کاربردی، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که نماینده صحت و سلامت، کیفیت و استاندارد کالاست. این نوع بسته بندی قادر به جمع آوری، نگهداری و محافظت از محصولی است که در اختیار دارید و کاربرد آن، دامنه گسترده ای کالا نظیر کاغذ و لوازم نوشت افزاری تا انواع فلز و شیشه در صنعت را نیز در بر می‌گیرد.

 این جزء غیر قابل حذف از زندگی مدرن امروز، کار حمل و نقل و پخش را نیز تا حد بسیار زیادی آسان می‌کند. نایلون بسته بندی صنعتی، در انواع و اندازه های متعدد تولید می‌شود که بسته به نیاز شما، از فروشگاه ها تا مراکز پخش نایلون بسته بندی قابل تهیه است. مصرف طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی، رول بسته بندی صنعتی و بسته های آن، در بهبود بخشیدن کیفیت کلی کالا، مهره ای کلیدی هستند.

انواع نایلون بسته بندی

نایلون بسته بندی صنعتی، عمدتا از پلاستیک و الیاف مصنوعی ساخته می‌شود که خاصیت کشسانی، شکل پذیری، جا به جایی آسان و استحکامی مناسب دارد. این محصول در رنگ های متنوعی نیز تولید می‌گردد و قابلیت شخصی سازی را نیز داراست. اما پر استفاده ترین نوع آن، شفاف و بی رنگ می‌باشد.

نایلون بسته بندی طرح دار

به عنوان مثال، نایلون بسته بندی طرح دار، نوعی نایلون بسته بندی صنعتی است که با چاپ طرح های مختلف بر روی آن، جلوه بصری بسیار زیباتری به بسته بندی خود خواهید بخشید، این طرح ها می‌توانند لوگوی تجارت شما، و یا طرح های کارتونی باشند که برای بسته بندی محصولات کودک و نوجوان، غالبا بهترین گزینه اند.

نایلون بسته بندی کوچک

این نایلون بسته بندی صنعتی، در ابعاد کوچکتر و ضخامت کمتری تولید می‌شود که برای بسته بندی کالا هایی با وزن و جرم نسبتا کم، کاربرد دارد. وجود لایه ای چسب در قسمت بالایی برخی از انواع این نایلون بسته بندی، جلوی خروج محصول از بسته بندی را گرفته و مانع آسیب دیدن آن می‌شود.

از این نایلون در بسته بندی زیورآلات کوچک، تکه نان، خشکبار، ادویه جات، شیرینی جات و حبوبات استفاده می‌شود و ظاهری شفاف دارد. وجود این نایلون بسته بندی صنعتی در محل تولید و فروش محصولات ذکر شده، حائز اهمیت بسیار است.

نایلون بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی دقیق و مناسب لوازم خانه، به هنگام جا به جایی همیشه چالش بزرگی تلقی می‌شود چرا که انتخاب نایلون بسته بندی مناسب برای هر وسیله، می‌تواند دشوار باشد. انواع نایلون بسته بندی اسباب کشی، راه حل مناسبی برای این چالش هستند.

نایلون های وکیومی، با قابلیت تخلیه هوا و تراکم پذیری برای بسته بندی پارچه و لباس، نایلون بسته بندی کوچک، برای بسته بندی لوازم تزئینی و وسایل کاربردی کوچک و غیره، پلاستیک بسته بندی ضخیم برای بسته بندی لوازم سنگین تر و حساس تر که امکان آسیب پذیری بالایی دارند، به کار می‌روند.

نایلون بسته بندی مواد غذایی

امکان تهیه، حمل و نقل، تقسیم بندی و مصرف بسیاری از مواد غذایی به بسته بندی مناسب آن وابسته است. نایلون بسته بندی صنعتی خشکبار و سایر محصولات، گزینه ای بسیار کاربردی برای این کار است. این محصول، علاوه بر جلوگیری از فروپاشی نحوه چینش و قرارگیری مواد غذایی، اشعه های شدید نور و ذرات گرد و خاک را از آن دور می‌کند و ضامن کیفیت مواد غذایی خریداری شده است.

مزیت های نایلون بسته بندی صنعتی

مزیت های فراوان استفاده از این محصول، بارها در زمینه های تولید، حمل و نقل و فروش به اثبات همگان رسیده است. این کاور بسته بندی، نه تنها مزیت کاربردی، بلکه مزیت اقتصادی فراوانی نیز دارد که دسترسی به آن را بسیار سهولت می‌بخشد.

جلوگیری از ورود گرد و غبار

گرد و غبار، از عمده ترین دلایل فساد مواد غذایی و کهنه شدن سایر کالاها است که وجود آن، جلوه مناسبی ندارد و می‌تواند به فروش محصولات، آسیب برساند. وجود نایلون بسته بندی صنعتی کوچک یا ضخیم در چنین شرایطی، محصول را از این مشکل حفظ می‌کند چرا که به دور آن قرار گرفته و مانند لایه ای حفاظتی عمل می‌کند.

شکل پذیری و کشسانی بالا

برخی محصولات و ابزار مصرفی، در اشکال، ابعاد و ارتفاع های گوناگون تولید می‌شوند و هر کاور بسته بندی پاسخگوی نیاز آنها نمی‌تواند باشد. برخورداری از نایلون بسته بندی صنعتی، اشیاء را در هر ابعاد و ارتفاعی که باشند، به دلیل منعطف بودن و قابلیت چسبندگی نسبی، پوشش می‌دهد.

وزن کم و دوام بالا

انواع نایلون دسته بندی، محیط بسیار کمی را اشغال می‌کنند و در عین حال، تحمل وزن کالا را، بسته به نوع آن دارند. نایلون بسته بندی صنعتی، به طرز شگفت انگیزی سبک وزن است؛ و شما می‌توانید تعدادی از آنها را، همراه با محتویات آن به شکل همزمان حمل کنید.

قابلیت بازیافت و چند بار مصرفی

احتیاجی به دور انداختن نایلون بسته بندی صنعتی، پس از یک یا چند بار مصرف نیست؛ زیرا قابلیت های آن برای بسته بندی و حمل هنوز هم وجود دارند. این محصول، همچنین  برخلاف تصور عموم، قابل بازیافت هم هست و به نفع محیط زیست تولید می‌شود.

خرید نایلون بسته بندی صنعتی

از آنجایی که انواع متعددی از این محصول، در اشکال و ابعاد متعدد در بازار وجود دارند، نمی‌توان به آسانی از کیفیت و اصالت آنها به طور کامل مطمئن بود. همچنین بررسی لازم برای تشخیص نیاز دقیق و انتخاب نایلون بسته بندی صنعتی مناسب، می‌تواند دشوار باشد.

شایان ذکر است که خرید عمده پلاستیک بسته بندی، نایلون بسته بندی خشکبار، نایلون بسته بندی کوچک و ضخیم، غالبا به صرفه تر است. آگاهی کلی از لیست قیمت های آنها نیز می‌تواند فرایند خرید را برای شما تسریع بخشد.

مجموعه اطلس پلاستیک فجر، تولید کننده و مرکز پخش نایلون بسته بندی صنعتی، با ارائه انواع خدمات از جمله مشاوره، شخصی سازی سفارش و غیره، با بهترین قیمت ممکن و در اسرع وقت، انواع نایلون بسته بندی صنعتی، رول، طاقه و کیسه بسته بندی صنعتی، انواع نایلون های بسته بندی خشکبار، کوچک و طرح دار را تهیه و توزیع می‌کند. برای مشاوره، استعلام قیمت و خرید نایلون بسته بندی صنعتی با ما تماس بگیرید.

استفاده از نایلون بسته بندی صنعتی, علاوه بر بخشیدن جلوه مناسب به ظاهر بسته بندی محصول، در حفظ کیفیت و سلامت کالا نیز در برابر عوامل تخریب و فرسایشی موثر است؛ و چالش های تحویل و به کارگیری انواع محصولات، چه در مصرف خانگی، چه در صنعتی و چه در تولیدی را برطرف می‌کند.

عرض طاقه و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی: 5 سانت تا 8 متر

ضخامت: سفارشی

رول و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی شرکت اطلس پلاستیک فجر از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک فیلم درجه یک پتروشیمی به شکل شفاف و رنگی تولید شده و قابلیت چاپ لوگو و طرحهای سفارشی از یک رنگ الی 6 رنگ را دارا میباشد.

فروش رول و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی  بر مبنای واحد کیلوگرم میباشد. با توجه به قیمت روزانه مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک پتروشیمی خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

موارد استفاده وسیع در صنایع مختلف با چاپ و رنگهای سفارشی از جمله:

  • دور پروفیل های آلومنینیوم و پی وی سی
  • روکش جعبه های کارتنی و پلاستیکی
  • صنایع غذایی و دارویی
  • قطعات صنعتی
  • کاشی و سرامیک
  • خودرو سازی
  • لوازم خانگی
  • اسباب بازی
  • پالت بندی و …
  • شرایط نگهداری رول و کیسه نایلون بسته بندی صنعتی

  • جهت جلوگیری از تغییر شکل بوبین از بارگذاری طولانی مدت اجتناب شود. حداکثر 50 کیلوگرم به مدت یک ماه و حداکثر 20 کیلوگرم به مدت 6 ماه مطلوب میباشد.
  • جهت جلوگیری از تغییر شکل دوکی، رولها به صورت افقی قرار گیرند.
  • جهت جلوگیری از تخریب نوری، داخل انبار مسقف و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
  • جهت جلوگیری از تخریب بوبینهای مقوایی داخل رولها، در محل خشک و به دور از رطوبت قرار گیرد.
  • جلوگیری از اشتعال: شعله مستقیم موجب ذوب شدن فیلمهای پلی اتیلن و سوختن بوبینهایی مقوایی میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *