لیبل پروفیل | لیبل کامپوزیت

لیبل پروفیل

حفاظت از انواع مختلف پروفیل هایی که همه روزه در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند، اقدامی اولیه در آغاز فرایندی طولانی است که به تولید محصولاتی با کیفیت و ارائه خدماتی زبانزد منجر می‌شود. حفظ کیفیت و دوام پروفیل به عوامل متعددی بستگی دارد؛ که از جمله مهمترین آنها، استفاده از لایه حفاظتی مقاوم و به صرفه است. خصوصا محصولاتی نظیر کرکره برقی و پنجره های دوجداره که همواره در معرض تابش شدید اشعه های خورشیدی نظیر ماوراء بنفش وUV، آسیب زنگ زدگی و خوردگی و غیره می‌باشند.

برچسب محافظ پروفیل درصد آسیب وارده به سازه ها را به دلیل استحکام بالای مواد اولیه، به مقدار زیادی پایین آورده و عمر مفید سازه را افزایش می‌دهد. استفاده از این برچسب های محافظتی از اصولی ترین راهکارهای مقاوم سازی در صنایع مختلف به شمار می‌رود. محصولاتی نظیر کرکره برقی های تولید شده ممکن است مدت زمان طولانی در محوطه کارخانه یا انبار قرار داده شوند و در این صورت، ثانیه شمار عمر مفیدشان به سرعت شروع به حرکت می‌کند.

 همچنین در مراحل بارگیری، حمل و نقل و تحویل بار نیز امکان خط افتادگی، فرو رفتگی و پارگی لایه سطحی در آنها نیز وجود دارد. همچنین به دلیل مقاومت بالای لیبل ها در برابر مواد شیمیایی که ممکن است موجب هوا خوردگی کرکره های برقی شوند، از آنها در استحکام سازی کرکره برقی و پنجره UPVC استفاده گسترده به عمل می‌آید.

صنعت ساختمان سازی، همواره کیفیت سازه های خود را مدیون استفاده از از برچسب پنجره دوجداره بوده و هست و در انواع مختلفی نظیر کاغذی و فلزی به شکل گسترده تولید می‌گردد. حفظ دوام این سازه ها در مدت زمان کارگذاری و به کارگیری بسیار حائز اهمیت است.

از مبحث استحکام سازی که گذر کنیم، وجود زیبایی و ظاهری آراسته در اماکن متعدد از برجسته ترین عوامل استفاده از لیبل پروفیل است که چاپ انواع تصاویر و نوشته ها بر روی آنها امکان پذیر است. بسیاری از مالکان و تجار مایل به نمایش نماد انحصاری و یا اطلاعاتی در غالب نحوه برقراری تماس مشتری با خود می‌باشند که با به کار گرفتن خدمات چاپ لیبل کرکره برقی، می‌توانند به راحتی این کار را انجام دهند.

برچسب پروفیل

پوشش خارجی ساختمان ها نیز به صورت مداوم در معرض عوامل فرساینده، که غالبا تابش شدید نور خورشید و فشار هوا است، می‌باشند و پوشش داخلی آنها نیز، نیازمند ظاهری آراسته است که به زیبایی هرچه بیشتر سازه بیفزاید. در این صورت، استفاده از لیبل کامپوزیت پنل از بهترین انتخاب های افراد است چرا که این محصول، قابلیت شکل پذیری فراوان داشته و می‌توانید ورق هایی به پهنا و قطر مختلف تولید کرده و در پروژه های متعدد به کار گیرید.

و اما از جمله نکاتی که نباید از دانستن آنها در صنعت غفلت ورزید، این است که لیبل پروفیل به دلیل دارا بودن مواد قابل تجزیه، مستعد تحلیل رفتن بر روی سازه هستند و اگر در بازه زمانی نهایتا چهل تا چهل و پنج روزه از روی محصول کنده نشوند، ممکن است تجزیه گردند و منجر به رنگ خوردگی محصول شوند؛ که این خود می‌تواند خسارت مالی جبران ناپذیری بر روی محصولاتی که به صورت عمده خریداری شده اند به وجود آورد.

همچنین کندن برچسب های آفتاب خورده باید با دقت و مهارت فراوان انجام شود چرا که یحتمل رنگ و حرارت دچار واکنش و درهم آمیختگی شده اند و اگر ناگهانی و بدون در نظر گرفتن شرایط اقدام به کندن این برچسب ها کنید، رنگ محصول را نیز دچار آسیب خواهید کرد. بهترین بازه زمانی نگهداری برچسب پروفیل تا چهل و پنج روز می‌باشد.

به منظور کندن برچسب سخت، خوب است از مواد به کار رفته در آن اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا احتمال آسیب به محصول را به صفر درصد برسانید. کندن بخشی از برچسب با استفاده از بنزین و کنترل رنگ آن تا چند روز ضروری است. کندن برچسب لیبل پروفیل UPVC نیز گرچه آسان به نظر می‌رسد، ولی در حقیقت امریست بسیار دشوار. به دلیل خواص مواد تشکیل دهنده پروفیل، کندنش از روی این محصول سخت تر از شیشه و یا حتی آلومینیوم است.

این برچسب ها به نشان نو و آکبند بودن محصول هستند و اگر با دقت کنده نشوند، اصالت محصول و اعتبار تولیدکننده آن نیز زیر سوال خواهد رفت. به منظور جلوگیری از بروز این مسئله، استفاده از موتور های حرارتی قابل کنترل نظیر سشوار می‌تواند کمک کننده باشد. همانطور که می‌دانیم، به دلیل وجود نمونه های بسیار متعددی در بازار لیبل پروفیل، انتخاب بهترین نوع بسته به نیاز خریدار و همچنین در نظر گرفتن تمامی جنبه های سازه ممکن است امری بسیار چالش برانگیز تلقی شود.

طبیعی است که ارائه کالای با اصالت در کنار اقتصادی بودن آن، اعتباری است که پس از مدتها فعالیت در زمینه مد نظر و همکاری با کارشناسان با تجربه حاصل می‌شود و همگان از آن برخوردار نیستند. پرداختن توجه کافی به استفاده از لیبل پروفیل مناسب در محصولاتی نظیر کرکره برقی و پنجره های دو جداره نه تنها ضمانت کننده استقامت، زیبایی و چشم نوازی سازه است بلکه کیفیت آن در جریان گذر زمان مشخص می‌گردد و ارزش متفاوتی به محل کارگذاری خود می‌بخشد. از این رو انتخاب مجموعه ای قابل اعتماد که رضایت مشتری و اعتبار تجاری را ضمیمه فعالیت خود کرده است امریست شایان اهمیت فراوان.

شرکت اطلس پلاستیک فجر با تضمین اصالت و کیفیت کالا، امر خرید لیبل کرکره، خرید لیبل پروفیل و خرید لیبل کامپوزیت پنل را برای خریداران محترم آسان نموده است. توصیه می شود با مراجعه به وبسایت تمامی اطلاعات و نکات مورد نظر را جمع آوری کرده و پس از بهره مندی از راهنمایی کارشناسان، سفارش خود را با تماس تلفنی به ثبت برسانید. محصول مد نظر در کمترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برچسب کرکره

عرض رول لیبل پروفیل لیبل کرکره : 3 سانتیمتر الی 2 متر

ضخامت:  50  الی 80 میکرون

جهت محافظت از محصولات تولیدی از کارخانه تا مصرف کننده در برابر:

1-اشعه ماورای بنفش خورشید (UV)

2- مواد شیمیایی

3- خراشیدگی سطحی و …

مورد استفاده در صنایع:

  • تولید پروفیل های آلومینیوم (Al)، تیغه کرکره آلومینیوم، یو پی وی سی (UPVC)، استیل، چوب و …
  • تولیدکننده ساندویچ پانل، پانلهای کامپوزیتی، ورقهای کامپوزیتی، ورقهای گالوانیزه و پی وی سی (PVC)
  • تولید صفحات کورین، MDF، HDF، نئوپان، چوب، پلی وود، پلی استر، پلی کربنات و استیل
  •  شرایط نگهداری رول برچسب پروفیل و کرکره

  • جهت جلوگیری از تغییر شکل بوبین از بارگذاری طولانی مدت اجتناب شود. حداکثر 50 کیلوگرم به مدت یک ماه و حداکثر 20 کیلوگرم به مدت 6 ماه مطلوب میباشد.
  • جهت جلوگیری از تغییر شکل دوکی، رولها به صورت افقی قرار گیرند.
  • ممانعت از تخریب نوری، داخل انبار مسقف و به دور از نور خورشید نگهداری شود.
  • به منظور جلوگیری از تخریب بوبینهای مقوایی داخل رولها، در محل خشک و به دور از رطوبت قرار گیرد.
  • جلوگیری از اشتعال: شعله مستقیم موجب ذوب شدن فیلمهای پلی اتیلن و سوختن بوبینهایی مقوایی میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *