فیلم استرچ غذایی

خرید استرچ غذایی

استرچ غذایی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین وسیله‌های هر آشپزخانه است؛ بنابراین اگر بتوانید استرچ غذایی با کیفیت و مرغوب را از تولید کننده و به صورت مستقیم خریداری کنید، هزینه‌هایتان را به شدت کاهش می‌دهید. آشنایی با ویژگی‌های سلفون استاندارد و مزایا و معایب آن، می‌تواند انتخاب را برای شما ساده‌تر کند. تولید کنندگان مختلف در زمینه تولید استرچ‌های غذایی فعال هستند؛ بنابراین شناخت اصولی این تولید کننده‌ها نیز از موارد مهم برای خرید سلفون محسوب می‌شود. در ادامه استرچ‌های غذایی و جزئیات مربوط به آن‌ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

تماس با کارشناسان فروش:
02144929101

توضیحات کلی در زمینه خرید فیلم استرچ غذایی

فیلم استرچ غذایی در واقع یکی از محصولات کاربردی برای محافظت از مواد خوراکی در برابر میکروب‌ها و حشرات محسوب می‌شود. جنس این ماده از پلاستیک است و کشسانی بالایی دارد. ممکن است افراد مختلف این پلاستیک را با نام سلفون نیز بشناسند. این وسیله کاربردی به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه ممکن، بتوانید سلامت غذاها را برای طولانی مدت حفظ کنید.

بزرگترین تفاوت استرچ با سلفون، محدودیت‌های کمتر آن است؛ برای مثال شما می‌توانید از استرچ هم برای غذاهای سرد و هم برای غذاهای گرم استفاده کنید. استرچ‌ها لایه‌ای نازک از پلاستیک هستند که بدون وجود هیچ نوع چسبی به ظرف شما چسبیده و از ماده غذایی داخل آن مراقبت می‌کنند. ناگفته نماند که محافظت از انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات، گوشت‌ها، غذاهای گرم و… توسط استرچ امکان‌پذیر است.

 

تولید استرچ غذایی چه محدودیت‌ هایی دارد؟

تولید فیلم استرچ غذایی محدودیت‌های بسیار زیادی دارد و تولید کننده استرچ غذایی باید به تمام این موارد به طور کامل دقت کند؛ برای مثال سلفون‌ها به طور مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند و ممکن است این خوراکی‌ها داغ باشند. در این شرایط اگر جنس مواد اولیه فیلم استرچ شما مناسب و استاندارد نباشد، ممکن است طی واکنش‌های شیمیایی متفاوت، ترکیبات مضر و سمی ایجاد شده و به بدن شما آسیب برسانند.

مواد اولیه استرچ‌های غذایی باید از نظر بهداشتی نیز در سطح مرغوبی بوده و ضد سرطان باشند. استفاده از مواد بازیافت شده برای تولید استرچ غذایی عملی بسیار خطرناک است؛ بنابراین بهترین سلفون محافظ غذا باید از مواد استاندارد و با کیفیت تولید شده باشد. (درباره تولید فیلم استرچ بیشتر بدانید)

استرچ‌های غذایی چه خصوصیاتی دارند؟

سلفون‌های غذایی اغلب در تنوع بالایی تولید می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی نیز دارند؛ اما استرچ مرغوب ویژگی‌هایی دارد که می‌توانید با توجه به آنها، از کیفیت و استاندارد بالای سلفون خود مطمئن شوید. از بزرگترین خصوصیت‌های یک استرچ با کیفیت، رنگ آن است. سلفون‌هایی که با مواد اولیه‌‌ی استاندارد و مناسب تولید شده باشند، رنگ شفاف و زیبایی دارند. به کمک این سلفون‌ها شما می‌توانید مواد غذایی را به خوبی ببینید. یکی از بارزترین ویژگی‌های استرچ‌، قابلیت کشسانی آن است؛ بنابراین اگر سلفون شما دارای استانداردهای مناسبی باشد، باید قدرت کشسانی بالایی نیز داشته باشد.

اگر پلاستیک روی غذا به ظرف مد‌نظر شما نمی‌چسبد یا بعد از مدتی قابلیت چسبندگی خودش را از دست می‌دهد، سلفون استرچ غذایی شما بی کیفیت و نامرغوب است. استرچ‌های با کیفیت، قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و بعد از استفاده از آن‌ها، تا مدت‌ها از ظرف جدا نمی‌شوند. استرچ‌های غذایی از نفوذ و ورود‌و‌خروج هوا به طور کامل جلوگیری می‌کنند؛ بنابراین اگر بعد از پوشاندن ظرف غذای خود با سلفون، همچنان بخارات یا هوایی به داخل ظرف وارد شده یا بعد از مدتی، سلفون شما عرق می‌کند، باید بدانید که جنس استرچ‌تان مناسب نیست و ممکن است برای شما ایجاد بیماری کند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های سلفون‌ها، مقاومت و استحکام بالا است. استرچ غذایی شما نباید بعد از کشیدن پاره شود. سلفون‌ها می‌توانند وزن سنگین را تحمل کرده و سالم بمانند؛ بنابراین یک استرچ مناسب، تحمل فشار زیادی دارد. در کنار تمامی مواردی که به عنوان خصوصیت‌های استرچ غذایی عنوان شد، باید بدانید این محصول ظاهری زیبا دارد و در کنار هزینه‌ای اندک می‌تواند ظرف شما را شکیل‌تر از قبل کند.

معرفی مزیت های خرید استرچ غذایی

استرچ غذایی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین وسایلی است که می‌توانید در آشپزخانه از آن استفاده کنید. اگر از مزیت‌های این محصول به طور کامل آگاه باشید، می‌توانید استفاده از آن را در موقعیت‌های مناسب انجام داده و به کمک ساده‌ترین روش، از محصولات غذایی‌تان محافظت کنید. در ادامه با چند نمونه از مزایای استرچ‌های غذایی آشنا خواهیم شد.

تازگی مواد غذایی و افزایش طول عمر آنها

ارتباط مستقیم مواد غذایی با هوا و واکنشی که می‌دهد، باعث می‌شود بعد از گذشت زمان اندکی، ظاهر مواد غذایی، طراوت و شادابی اولیه را از دست بدهد. این اتفاق به‌خصوص برای سبزیجاتی مانند کاهوها، قابل مشاهده است. استفاده از سلفون‌ها باعث می‌شود تا ارتباط هوا با مواد خوراکی به طور کامل از بین برود؛ به همین دلیل واکنش‌های ناخواسته از بین رفته و مواد غذایی شما حتی بعد از ساعت‌ها تازه و شاداب باقی می‌مانند.

وجود خوراکی‌های مختلف در محیط و گرم بودن هوا، باعث می‌شود ماده خوراکی شما خراب شده یا قابلیت استفاده از آن را از دست بدهید. استفاده از استرچ‌ها باعث می‌شود تا هرگونه ارتباطی با محیط اطراف ظرف شما قطع شود. اگر ظرف غذا را داخل یخچال قرار دهید، گرمای هوا نیز از بین رفته و طول عمر ماده خوراکی شما به شدت افزایش می‌یابد.

خرید استرچ غذایی برای حفظ و نگهداری غذا

هزینه‌ ای ارزان در کنار استفاده آسان با خرید استرچ غذایی

بهتر است بدانید حتی مرغوب‌ترین سلفون نیز هزینه‌ای مناسب دارد. این موضوع نشان می‌دهد که حفظ سلامت مواد غذایی به کمک استرچ، با کمترین هزینه ممکن است. استفاده از سلفون افزون بر اینکه از نظر مالی بسیار مناسب است، شیوه مصرف آسانی نیز دارد. برای استفاده از این محصول تنها کافی است سلفون را از جای خود جدا کرده و به طور محکم به ظرف حاوی مواد غذایی بچسبانید. استرچ غذایی می‌تواند سلامت شما و مواد غذایی مصرفی‌تان را تضمین کند.

کمک به حفظ سلامت مواد غذایی و دوستدار محیط زیست

به کمک سلفون‌ها، حمل و نقل مواد خوراکی به شدت آسان‌ می‌شود. بعد از چسباندن استرچ بر روی ظرف حاوی مواد خوراکی، می‌توانید آن را به راحتی حرکت دهید. وجود سلفون باعث می‌شود که میکروب‌ها یا آلودگی‌های ریز به مواد خوراکی شما نچسبند و غذایی که می‌خورید، از سلامت بالایی برخوردار باشد؛ همچنین استرچ‌های غذایی اغلب دوستدار محیط هستند. شما می‌توانید بعد از استفاده از سلفون، آن را بازیافت کنید؛ به همین دلیل این وسیله کاربردی هیچ ضرری برای محیط زیست ندارد.

معرفی معایب فیلم استرچ غذایی

هر وسیله، علاوه بر مزیت‌هایی که دارد، ممکن است معایب مهمی نیز داشته باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از خرید استرچ غذایی از معایب آن نیز آگاه شوید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. در ادامه چند نمونه از مهمترین معایب خرید استرچ غذایی را بررسی خواهیم کرد.

آسیب رساندن به طبیعت و حیوانات

در بخش قبل گفته شد که سلفون‌ها قابلیت بازیافت دارند؛ اما باید به یک نکته دقت کنید. سلفون‌ها از مواد مختلفی تهیه می‌شوند؛ به همین دلیل ممکن است برخی از این مواد قابلیت بازیافت نداشته باشند. این موضوع، بازیافت استرچ‌های غذایی را دشوار می‌کند. وجود این مواد پلاستیکی در طبیعت برای حیوانات نیز خطرناک است. اگر سلفون‌ها توسط حیوانات کوچک بلعیده شوند، باعث خفگی یا حتی مرگ آنها می‌شود؛ بنابراین استرچ‌ها برای طبیعت تا حدودی مضر هستند.

مصرف بی‌رویه مواد اولیه و ذخایر کشور

ساخت سلفون‌ها به مواد اولیه متفاوتی نیاز دارد؛ به همین دلیل اگر میزان استفاده از استرچ غذایی در کشور افزایش یابد، لازم است ذخایر متفاوتی مصرف شود. یکی از مهمترین مواد برای تهیه سلفون‌ها، نفت و پلیمرها هستند؛ بنابراین استفاده از سلفون باید به اندازه باشد و مصرف بی‌رویه از این وسیله کاربردی، می‌تواند به ذخایر کشور آسیب برساند.

نحوه استفاده استرچ غذایی

تولید کنندگان سلفون محافظ غذا و قیمت آن

قیمت سلفون بسته‌بندی مواد غذایی به مواد اولیه آن وابسته است. اگر مواد سازنده استرچ غذایی بسیار با کیفیت و استاندارد باشند، ممکن است سلفون خریداری شده قیمت بالایی نیز داشته باشد. در غیر این صورت هزینه خرید سلفون‌ها منصفانه و معقول است. استفاده از این وسیله کاربردی در سطح کشور بسیار زیاد است؛ به همین دلیل استرچ غذایی تولید شده توسط تولید کنندگان، با تعداد بالایی روانه بازار می‌شود. ناگفته نماند که بهتر است خرید سلفون را از تولید کننده معتبر انجام دهید تا از سلامت محصول به طور کامل مطمئن باشید. استرچ غذایی شرکت اطلس پلاستیک فجر می‌تواند برای خرید استرچی با کیفیت به شما کمک کند. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری خرید فیلم استرچ غذایی از تولیدکننده

در مطالب فوق ابتدا در زمینه قیمت و خرید استرچ غذایی توضیحاتی را ارائه کردیم و سپس، با محدودیت‌های تولید این محصول و خصوصیت‌های بارز آن آشنا شدیم. در بخش‌های بعد، به معرفی مزیت‌ها و معایب سلفون‌های غذایی پرداختیم و در آخرین قسمت، تولید کنندگان و قیمت استرچ‌ها را به دقت بررسی کردیم. استرچ وسیله‌ای یکبار مصرف محسوب می‌شود؛ بنابراین مهم است که خرید آن را از طریق بهترین تولید کننده استرچ غذایی و با قیمت عمده انجام دهید. در این صورت می‌توانید از سلامت مواد خوراکی خود با کمترین هزینه مراقبت کنید.