نایلون حبابدار ضربه گیر

نایلون حبابدار ضربه گیر

کیفیت بالای بسته بندی، دوام و استحکام آن از جمله مواردی است که در هر محصولی بسیار حائز اهمیت است. در هنگام جا به جایی و یا تخلیه بار، می‌توان از انواع آسیب هایی که ممکن است بر کالا وارد شود جلوگیری نموده یا آنها را به حداقل رساند. نایلون حبابدار ضربه گیر، از بهترین گزینه های پیش روی شماست؛ چرا که با انتخاب این محصول، علاوه بر بهره مندی از کاربرد های فراوان آن در زمینه های مختلف، تصمیمی اقتصادی نیز اتخاذ کرده اید.

نایلون های حبابدار، برای محافظت از کالاهای شکستنی و آسیب پذیر، در تعداد انبوه بسیار کارآمد هستند و کاوری مستحکم در برابر ضربه، سقوط و ترک برداری به حساب می‌آیند.

نایلون حبابدار چیست؟

دسته محصولاتی که نیاز به حفاظت بیشتری نسبت به سایر محصولات در حین بار زدن، جا به جایی، تخلیه و یا تحویل به مشتری دارند، بدون لایه محافظ مناسب دچار آسیب دیدگی، شکستگی، فرو رفتگی و خط خوردگی می‌گردند. نایلون های حبابدار، دارای برجستگی های دایره ای هستند که با گاز‌های مخصوصی پر شده اند که عملکردی بالش مانند دارند و به عنوان انواع ضربه گیر بسته بندی نیز به کار می‌روند و ضخامت حباب ها نیز از 5 تا 30 میلیمتر متغیر است.

برخی نایلون های حبابدار، که به عنوان ضربه گیر بسته بندی کالاهای بسیار شکننده نظیر ظروف شیشه ای کریستال، مجسمه های ظریف، آثار هنری ریزنقش و غیره مصرف می‌شوند، حباب های بزرگتر و ضخیم تری دارند. برای بسته بندی چنین محصولاتی، انتخاب تولید کنندگان، می‌تواند نایلون حبابدار ضربه گیر دو‌لایه باشد. این ضربه گیر، از مستحکم ترین ضربه گیرهای نایلونی به حساب می‌رود.

نایلون های حبابدار در انواع مختلفی نظیر رول نایلون ضربه گیر، نایلون حبابدار کش دوزی، نایلون حبابدار پاکتی و کاور حبابدار تولید می‌شوند و دارای دو، سه و پنج لایه می‌باشند. رول های حبابدار در متراژ های 10 تا 100 متر نیز قابل تولید می‌باشند.

کاربردهای نایلون حبابدار

رول های ضربه گیر با حباب های محافظ، از اجناس مختلف در مقابل شکستگی و ضربه حفاظت کرده و کیفیت بسته بندی را بالا می‌برند. کاربرد های این نایلون های حبابدار بسیار گسترده و متنوع است و ردپای آن در صنایع مختلف دیده می‌شود.

بسته بندی لوازم در هنگام اسباب کشی و جا به جایی

جا به جایی و حمل و نقل برخی لوازم آشپزخانه، تزیینی نظیر گلدان و مجسمه و حتی صنایع چوبی نظیر مبل، میز تلویزیون و غیره که مستعد خط خوردگی، لب پریدگی و گاها شکستن هستند نیازمند پوششی نرم و بالشتی اند که مانع بروز حادثه و ایجاد خسارت گردد.

نایلون حبابدار برای اسباب کشی و جا به جایی ملزومات خانه، بسیار کارآمد است و حتی قابلیت حفاظت از لوازم سنگین و حجیم تر نظیر یخچال و اجاق گاز را نیز دارد. وجود نایلون حبابدار ضربه گیر در بسته بندی لوازم خانگی نیز، نشانه آکبندی و نو بودن می‌باشد.

بسته بندی قطعات خودرو

فرایند تولید قطعات خودرو مانند لوازم یدکی، چراغ ها و سپرها، صندلی ها و غیره می‌تواند گاها آسیب هایی ناخواسته به محصول وارد آورد. همچنین باقی ماندن این قطعات در کارخانجات می‎‌تواند باعث خاک خوردگی و فرسودگی آنها شود. استفاده از رول های ضربه گیر و نایلون های حبابدار، مانع نفوذ گرد و خاک، اشعه، رطوبت و سایر عوامل فرسایش بخش محیطی می‌گردد و از کالا در مقابل سایر عوامل آسیب زا حفاظت می‌کند.

بسته بندی لوازم الکترونیکی و کامپیوتری

برخی از قطعات الکترونیکی، بورد ها و سنسور ها به دلیل حجم و جرم بسیار محدود، به آسانی و در صورت بروز کوچکترین ضربه، دچار نقص فنی و یا از کار افتادگی می‌گردند. نایلون حبابدار ضربه گیر، با خاصیت شکل پذیری و تراکم خود، قطعات این چنینی را در صحت و سلامت کامل فیزیکی و کاربردی حفظ خواهد کرد.

بسته بندی مواد غذایی

نگهداری طولانی مدت برخی مواد غذایی که به آسانی دچار فساد می‌گردند، نظیر میوه و سبزیجات که به طور معمول، قبل از فروش و در بار، در معرض هوای آزاد قرار می‌گیرند امری بسیار چالش برانگیز تلقی می‌شود. استفاده از نایلون های حبابدار نازک، می‌تواند تازگی و طراوت این گونه مواد غذایی را مدت زمان بیشتری نسبت به نایلون های عادی حفظ کند و مانع فرو رفتگی در اثر برخورد با سایر مواد غذایی در هنگام جا به جایی و حتی کرم زدگی گردد.

عایق بندی دیوار و شیشه

گاه نفوذ رطوبت، سرما و گرمای شدید، آسیب فراوانی به کالا ها و مکان های حساس نظیر گلخانه ها، انبار ها و غیره وارد می‌کند. قرار دادن لایه ای نایلون های حبابدار ضربه گیر، مانع نفوذ سرما، گرما، گرد و خاک و نور شدید می‌شود و حتی می‌تواند مختصر گرمایی در هنگام برودت هوا در منزل فراهم آورد.

حفظ فرم کیف و کفش و برخی پوشاک دیگر

چنین محصولاتی که مستعد شکل پذیری و ازفرم افتادگی می‌باشند نیاز به لایه ای متراکم دارند که مانع فرو رفتن آنها به دلیل چینش تنگ و ثبات طولانی مدتشان گردد. داخل کالاهایی نظیر کیف و کفش که قابلیت شکل پذیری و فرو رفتگی دارند، با مقداری نایلون حبابدار ضربه گیر پر می‌شود تا شکل اولیه آنها تا موقع به فروش رسیدن حفظ گردد.

نایلون حبابدار

قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

قیمت فروش نایلون حبابدار ضربه گیر، بسته به ضخامت، حجم، طول، چاپ و نوع رنگ آن متفاوت است. نایلون حبابدار ارزان قیمت، عموما دارای حباب هایی با قطر کمتر است و کارایی آن محدود به بسته بندی کالا های کوچکتر و بسته های پستی می‌گردد. از طرفی، قیمت نایلون حباب دار متری و همچنین قیمت نایلون حبابدار کیلویی، به دلیل مصرف مواد اولیه بیشتر، طول وسیع تر و جرم فراوانتر، عموما بیشتر از رول های کوچکتر است. انتخاب رول مصرفی بسته به نوع کالا، متغیر است. در نتیجه هزینه و نحوه سفارش آن نیز متفاوت خواهد بود.

کاربرد نایلون های حبابدار ضربه گیر، بسیار گسترده بوده و اقتصادی بودن آن سبب می‌شود در صنایع مختلف، استفاده شایانی داشته باشند. ویژگی تراکم و شکل پذیری بالش مانند آنها، باعث عدم نفوذ عوامل بیرونی می‌گردد و ضربه گیری مثال زدنی آنها نیز مایه اطمینان هر سه طرف تولید کننده، عوامل حمل و نقل و خریدار می‌باشد. وجود لایه محافظتی  به دور محصولات نظیر نایلون حبابدار می‌تواند ضامن دست نخوردگی، افزایش کیفیت حمل و نقل و جلب اعتماد هرچه بیشتر مشتری، در زمینه های گوناگون گردد.

مجموعه اطلس پلاستیک فجر، به عنوان مرکز فروش پیشگام نایلون حبابدار در تهران، پذیرای انواع سفارشات نایلون حبابدار ضربه گیر، در حجم و اندازه های مختلف است. شما می‌توانید با دریافت مشاوره و سفارش این محصول پس از مراجعه به وب سایت و تماس با شرکت اطلس پلاستیک فجر در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت، از خدمات شرکت بهره مند گردید.

عرض رول نایلون حبابدار : 5 سانتیمتر تا 2 متر

اندازه قطر حباب:  ریز 10mm    –   درشت 18mm    –   خیلی درشت  30mm

متراژ رول: تقریبا 100 متر

فروش نایلون حبابدار بر مبنای واحد کیلوگرم میباشد. با توجه به قیمت روزانه مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک پتروشیمی خواهشمند است جهت اطلاع از قیمت محصولات با واحد فروش تماس حاصل فرمایید. محصولات شرکت اطلس پلاستیک فجر از مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن سبک فیلم درجه یک پتروشیمی به شکل شفاف و رنگی تولید شده و قابلیت چاپ لوگو و طرحهای سفارشی از یک رنگ الی 6 رنگ را دارا میباشد.

تولید با مواد اولیه پلاستیک پلی اتیلن درجه 2 باعث شکنندگی حباب و کاهش استحکام شده و وزن رول به دلیل وجود مواد خارجی و ناخالصیها افزایش یافته و موجب افزایش قیمت متراژ محصول نهایی، علی رغم استفاده از مواد اولیه ارزانتر میگردد.

کاربرد نایلون حبابدار

  • حفاظت فیزیکی از محصولات صنعتی در برابر ضربه و خراش حین حمل و جابجایی
  • ایجاد فاصله بین قطعات تولیدی صنعتی و ممانعت از تداخل رنگ بین محصولات
  • عایق بندی دیواره های گلخانه های کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در زمستان
  • عایق بندی موقت شیشه منازل و اتومبیل در فصول سرد و جلوگیری از یخ زدگی
  • عایق بندی موقت لوله های آب و کانالهای تاسیساتی
  • ریز انداز نرم ، سبک و ضد آب در اردوهای تفریحی و سیاحتی
  • ضربه گیر جهت بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی و انبار
  • پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود آشغال و گردو غبار و کاهش میزان تبخیر آب
  • پوشش سقف و دیوار آلاچیقهای چوبی و فلزی در فصول بارش و سرما

توصیه میگردد جهت بسته بندی قطعات کوچک از حبابهای ریز  که دارای انعطاف پذیری بیشتری هستند استفاده شود و در صورت نیاز به قدرت ضربه گیری بالاتر، از حبابهای درشت استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *